פלטה שקופה לשיניים.פלטת קרמיקה שקופה היא האופציה המושלמת עבור מטופלים המחפשים את הביטחון לתקן את שיניהם. מבלי לדאוג שהפלטה שלהם תמשוך תשומת לב לא רצויה.

פלטה שקופה לשיניים. נוהל הפלטה הברורה זהה לחלוטין לפלטות המתכת וכך גם החומר המשמש, אך החומרים המשמשים מוגדרים בבירור, ולכן הבחירה בין פלטה ברורה לפלטה מתכתית הפכה לאחת האפשרויות הפופולריות ביותר לניתוחי שיניים בארצות הברית. פלטות קרמיקה שקופות המשמשות לתיקון שיני המטופל באמצעות שן שבורה, כפי שנראה בתצלום זה שסופק על ידי אוניברסיטת אילינוי.

פלטה קרמית שקופה משתלבת עם צבע השן הטבעי שלך ועושה רושם שאתה בכלל לא חובש פלטה. הפלטה הבלתי נראית עשויה משיניים בצבע קרמיקה וצבען הופך אותם להרבה יותר מתאימים למראה הכללי של החיוך שלך, מה שהופך אותם לבחירה אידיאלית עבור מטופלים עם מגוון רחב של תווי פנים.

החשוב מכל, Invisalign עובד על ידי עיצוב החיוך שלך כך שאנשים אפילו לא ישימו לב שיש לך פה מלא במתכת. הפלטה דיסקרטית ובקושי מורגשת, ואפילו ניתן לראות אותם מרחוק בתצלום. אתה יכול לחייך בלי לדעת שאתה מחייך, כי אתה יודע שהפלטה שלך דיסקרטית, כמעט ולא נראית בכלל ולא נראית לעין.

הסד הקרמי השקוף מתקן ביעילות שיניים חריגות, מלאות יתר ומסובבות, המייצרות שיניים ישרות ויפות בסוף הטיפול. האבזמים על האבזם הקרמי מכוונים כך שהם נראים בקלות מרחוק, וההסתיידות הלבנה על השיניים שעליהן נצמדים האבזמים זהות כאילו הוסרו.

אם מסיבה כלשהי אין לך סד קבוע או בחר באחד, סדים עם סוגרים שקופים פחות מורגשים מאלה עם מתכת. אתה יכול גם לשכוח את הפלטה המתכתית, שעלולה לגרום לכאבים רבים ולאי נוחות בשיניים.

שיניים – קליפים קרמיים צבעוניים הם אפשרות נוספת לאנשים שרוצים דרך עדינה ליישר את השיניים. פלטות קרמיקה באותה מידה וצורה זהה לפלטות מתכת, אלא שיש להן סוגר צבעוני או שקוף שמתחבר לשן שלך. סוגר קרמי הוא כמו סוגר מסורתי, אלא שהתושבת היא חוט, לפעמים מוכתם בשיניים, ולפעמים לבן או לבן – ושחור. קליפסים קרמיים הם לא רק קליפים מתכתיים מכיוון שהם משתמשים בשיניים – קליפסים צבעוניים או אפילו קליפים בצבע שיניים עם חוטים בפנים כדי ליישר את השיניים!

בדיוק כמו סד מתכת קונבנציונאלי, סד קרמי שקוף מחובר לשן ואז מחובר באמצעות חוט. האורטודנט מלט את האבזם הקרמי השקוף על השן ואז מיישר את השיניים עם החוט. בדיוק כמו פלטה מסורתית, הם עובדים כמו פלטות מתכת, אך עם אבזם קרמי במקום קליפ מתכת.

סוגריים שקופים מחוברים באופן קבוע לשיניים שלך עד לסיום תוכנית הטיפול שלך, אך ניתן להסיר אותם לאחר אכילה, שתייה והיגיינת שיניים. הבעיה הגדולה ביותר עם פלטות קרמיקה היא שהן מקשות על הצחצוח והחוט דנטאלי. פלטה שקופה מונעת שימוש בפלטות מתכת על הפה, מה שנמנע מבעיה זו בעת לבישת פלטה מסורתית. ניתן להסיר את הפלטה של Invisalign ואת הפלטה לשמירה ניתן ללבוש גם עד שישה חודשים, ואילו הפלטה הלשונית והמעופרת מגיעה עם אחריות לשנתיים בעלות כוללת של $ 2500 עד $ 3000.

מערכים ברורים (נקראים גם סוגריים) הולכים צעד קדימה על ידי הפיכת הטיפול לבלתי נראה כמעט. הם זהים לפלטה שקופה, אלא שאינם משתמשים בחוטים כלל והם ניתנים להסרה לחלוטין באמצעות אמבטיות פלסטיק.

סיכות שקופות נקראות גם סיכות קרמיקה מכיוון שנעשה שימוש בחומרים קרמיים לייצור הסיכות. כמו פלטה לשונית, הם מחוברים לחזית ולצד השיניים באותן פלטות מתכת.

לפלטה ברורה יש הרבה מן המשותף לפלטות מתכת מסורתיות, אך הן אינן זהות לפלטות המתכת שלהן. למרות שטכנית הם אינם פלטה מתכתית ברורה, אתה יכול לבחור בקליפים מתכתיים שלא מראים כל כך הרבה.

לפלטות קרמיקה יש פלטה גדולה יותר מאשר פלטות מתכת קונבנציונליות, מכיוון שגודל הפלטה המשמשת לפלטה כיום קטן יותר ופלטהן גדולה יותר מאלו המצוידות בפלטות מתכת. אף על פי שפלטות מתכת מסורתיות עשויות להיות מציאה עבור אנשים מסוימים, פלטות קרמיקה נוטות יותר לגרום לרגישות לחניכיים.

אם אתה חושב שנשכחת או נשכחת או נדחפת לפער בגלל סטיגמת הפלטה, אתה יכול לארגן פגישת ייעוץ חינם בנמל Braces בברהבן היום. הפלטה הבלתי נראית הזו היא באמת דרך קלה למבוגרים עסוקים ליישר את השיניים ללא הטרחה והאפקט הקוסמטי של פלטות מתכת. כמו שבני נוער יכולים להימנע מהמבוכה של חבישת סד מתכת, מבוגרים יכולים להימנע מסטיגמה על ידי חבישת סד קרמיקה.

פלטה שקופה לשיניים
פלטה שקופה לשיניים צילום pixbay